(bijna) vakantie! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Mitchell en Margriet - WaarBenJij.nu (bijna) vakantie! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Mitchell en Margriet - WaarBenJij.nu

(bijna) vakantie!

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Mitchell en Margriet

20 September 2018 | Nederland, Almere Stad

Jaaaaa! Na heel lang aftellen, is het nu zo ver; IK HEB VAKANTIE. En het leuke nieuws, ik hoef me pas 27 oktober weer te melden op werk.

Afgelopen weekend zijn we in Tilburg geweest. Om de katten af te zetten, maar ook om afscheid te nemen van the family. Zaterdagvond met z'n alle uiteten geweest in 'S gravenmoet, zodat we voor ons vertrek nog een keer samen zijn. Gezellig avond en lekker gegeten! Zondagochtend nog simpel maar heerlijk ontbeten met papa, mama en Jasmijn. Chewy en Artoe ook nog een dikke knuffel gegeven, want die gaan 5 weken vakantie houden op kattenresort van Broekhoven! Echter bij vertrek zien we dat de rechter band van de auto lek is... Gelukkig is mijn neef (de buurman) thuis en wordt de band binnen 20 minuten gemaakt!

Afgelopen dagen nog gewerkt en puntje op de i gezet in het huishouden. Gisteren de vakantie begonnen met een hapje eten in de stad en Ladies Night bij de bioscoop. En helaas is Mitchell afgelopen weekend z'n wandeljasje vergeten in Tilburg, dus moet deze nog worden gehaald. Gelukkig is Simone zo flexibel dat we niet in Almere gaan lunchen, maar in Tilburg! (en kan ik Chewy en Artoe nog even knuffelen).

En nog even een mooie quote om de eerste blog af te sluiten;

''OVER TWINTIG JAAR HEB JE MEER SPIJT VAN DE DINGEN DIE JE NIET HEBT GEDAAN DAN VAN DE DINGEN DIE JE WEL HEBT GEDAAN, DUS GOOI DE TROSSEN LOS EN VERLAAT JE VEILIGE HAVEN, VERKEN! ONTDEK! DROOM'' #MARKTWAIN

• 20 September 2018 - 11:30

Lydia Zoon:

Hi Margriet en Mitchel,
    Bij deze alvast een super reis gewenst, lekker genieten van zon, cultuur en alles wat Peru te bieden heeft. Liefs Lydia

• 20 September 2018 - 19:19

Hannie:

Goede reis en een fijne vakantie gewenst Margriet en Mitchel. Geniet van Peru!!